Sunday, November 30, 2014

Shaklee Effect

Assalamualaikum wbt..

Kalau nak bercerita tentang shaklee effect ni.rasanya sebulan pun tak habis cerita. Ok, saya pendekkan yer..Saya kenal shaklee 2 tahun lebih. Diperkenalkan oleh rakan sekerja dimana dia sepupu kepada Master Nur Izzati. Mula2 saya beli Meal Shakes sebab Afiq anak kedua saya mempunyai masalah sembelit sangat memeningkan kepala saya ni. Asal nak membuang melalak tak ingat..semeblit sendiri faham kan. Seksanya tengok sampai terpaksa kena spare ubat sumbat bontot. Tak boleh putus ubat tu. Macam sabun kan..bila dia nk mebuang cepat2 picit di hujung dubur. Nak picit masuk tu pun satu hal melalaknya. Sampai bila nak macam ni kan? Bila dah kenal dengan Meal Shakes...Ya Allah syukurnyaaaaaaaa...memang afiq tak da masalh ni langsung. Terus semua ok. Macam berubah 360 darjah!!! 

Start dari situ saya mula gugel produk shaklee. Oh baruku tahu shaklee ni sume produknya berasaskan tumbuh2an dan semua vitamin ada. Sempoi baq hang!. Terus gila nak vitamin C sebab geram duk baca testi pengguna shaklee...Vitamin C bagus TAPIIIIIIIIIII... Saya tunggu SETAHUN nak dapat vitamin C ni. Kenapa??? 1 Malaysia tak ni weiiiiiiiiiiiii. Apahal? Pelik sungguh plak.

Rupa2nya shaklee meng"upgrade" Vitamin C ni kepada  Vitamin-C Plus Sustained Release. Apa maksudnya?? Panjang nak sebutkan. Cam ni...sebiji pil tahan 5 jam di mana setiap jam vitamin ni dilepas dalam tubuh kita. So...tak macma vitamin C yang lain...fungsi tak sama macam shaklee. Tahukan...vitamin2 ni sifatnya mudah larut dan hilang..Hilang cepat vitamin ni kalau seseorang tu badannya banyak toksin. Itu nanti kita cerita lain.

Okes sambung cerita..dah dapat Vitamin C idaman hati..terus sign jadi ahli !!! Sebab selama duk tunggu nak dapat Vitamin C ni saya ada gugel kehebatan shaklee..Maka bermula la saya mengejar impian saya bersama shaklee. 

Dari daftar hanya rm65 terus saya jana pendapatan 4 angka !! Sangat tak sangka...Terima kasih kepada sifu saya master Nur Izzati.




No comments:

Post a Comment